digi

Varför ska jag alltid bli upprörd över såna här saker? Vad rör det mig egentligen? Svenska folket har uppenbarligen ingen smak alls. But then again, det lider väl inte jag av?
Jo.
Hur?
Digilistan. På P3. Föredetta Singellistan.
Denna skit lyssnar jag alltså på och det är verkligen så uppenbart att det bara är puckon som laddar hem musik lagligt. Här ser ni topp 3.
1. Oh Laura - Release Me 
2. Frida - Dunka Mig Gul & Blå 
3. Mika - Grace Kelly
 
Dynga, dynga, dynga. Har ni hört nr 2? Herre min skapare, hur kan folk lyssna på den frivilligt? Nr 1 sen då, jo spännande, SAABreklamen, jättefint hej. Tråkigare låt går fan inte att hitta. Och den sista låten att whina om är då nr 3, han låter så pundad, jag klarar inte av det. Det typ skär i öronen av hans otroligt gälla stämma.

Till något mer intressant, min hamster Freud:



(c♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback