student07 - what to wear?

Det börjar dra ihop sig, snart är det dags - jag tar studenten. Och vad ska jag ha på mig?!
Det finns knappt några vita klänningar än hos de stora kedjorna. Jag vill förresten inte ha något därifrån ändå. Det vore inte allt för kul att glida runt med samma kreation som alla andra brudar i skolan.

Såg dessa på topshop.com (som absoluuuut inte är en stor kedja), men ofta jag kommer hitta någon av dem i butik. Ne.


För att försöka ignorera min panik kring studentklänning vill jag visa den här grymt söta klänningen/tunikan, också från toppishoppi:
 I fucking love.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klänningen längst ner är gudomlig!

Postat av: komentataorn

tycker att du ska köpa något second hand för att försäkra dej om att du kommer att vara ensam om din klänning. sedan är det väl inte helt felt att bryta mönstret och satsa på något ljusblått, beige, pastell-färgat. puss o grattis i förskott!

2007-04-16 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback