diverse

OK, vi sänker skiten med halva priset. Kom igen, jag vill inte se dem ligga i min garderob längre. Jag blir bitter över sånt, bespara mig det, tack.

Förresten, har ni blivit attackerade av alla dessa snuskiga flygmyror? Man kan ju spy för mindre liksom. Vi upptäckte 2 stycken grova jävla flygmyrbo på tomten igår. De såg helt muterade ut, sjukt stora äckliga kräk. Ingen ko på isen dock, då vi mördade dem med myrr. När de, helt vitpudrade, försökte fly i panik och hamnade i håret mitt kände jag ingen ånger för massmordet. Muahahaha!

Känner för övrigt att min blogg är sämst, har man nichat in sig på "mode" så har man, så efter jobbet kommer en outfitbild, för jag ÄR ju så snygg idag. Eheeee.

Kommentarer
Postat av: Edvardveronica

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Postat av: Elina

Bor du längst nere, där alla stirrar in hos dig från gatorna?

Eller bara vill pimpa till fönstret lite?



Läs "veckans smartaste" i min blogg =)



Xo

2009-08-04 @ 10:24:04
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback