scöbaladöbala


klänning - H&M
tights - Gina Tricot
väska - second hand
jesuspjucks - garderobsfynd

Jag älskar att hitta morsans sjukligt gamla skor, kläder och väskor hemma. Jag grävde bland hennes väldigt gamla pjucks härom veckan och hittade sandalerna jag har på mig idag och 2 par skor till. Bland annat världens snyggaste gladiatorpjucks. Serri, helt extremt snygga, satt perfa på foten och lyckoruset började gro inom mig. När jag skulle fiska upp den andra skon så upptäckte jag att sulan var trasig. Alltså den hängde och dinglade i två delar, och jag var tvungen att slänga dem. Vad händer med katta K då? Jo, hon blir bitter. Jävligt bitter.

Har btw shoppat lite idag, woho! Visar mitt fynd senare!


Kommentarer
Postat av: sofia

fin väska =)

Postat av: Anna

Snygga skor!:)

2007-07-15 @ 12:34:09
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback