accelerator, dag 1

Det här är ju verkligen helt ointressant för de som inte lyssnar på den här musiken, men... whatever.


Jag tänkte mig en liten rescension av några av de band jag såg igår.

[Ingenting] -  var kanske inte jätteroliga, jag har sett dem förut och mje. Fine, jag gillar deras första skiva, men lite trist är det faktiskt. Dock ett stort plus till några av de retarderade bandmedlemmarna som man kunde skratta gott åt.

Peter Bjorn & John - har även sett dem förut och ja, det var fan bättre förr. Jag älskar några av deras låtar från album nr 2. Fast de 
bangade på att spela låtar från den (biatches). Hur trött jag än är på Young Folks så tyckte även jag att det var lite skoj att Victoria Bergman var där och körde den med dem.

CSS - fucking great. Sjysst drag, äckligt bra låtar, jävligt roliga på scen, sångerskan var helt sjukt rolig. 
Det här borde alla människor lyssna på.

Kommentarer
Postat av: Cathy

Peter, Bjorn & John är grymma! Kul att se live.

Postat av: Anonym

Hej!
Du har blviit tagen! Läs min blogg för insrukioner! =)

2007-06-30 @ 22:33:59
URL: http://aekberg.blogg.se
Postat av: Emma

Du jag missade TTA i torsdags efter att ha köat i 45 min till den baren (???) som de skulle spela på sa d vakterna att det var fullt.... Hörde dock att de hade vart skitpackade och endast kunna spela två låtar och resten var playback. Såg du dom? måste höra vad du tyckte!

2007-07-01 @ 15:53:10
URL: http://clapyourheads.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback