best

Imorn har jag nationellt prov i matteC. Det ska bli riktigt skoj, nästan så jag garvar stjärten av mig. Ha, ha... ha. Hur snyggt kommer det egentligen bli att få noll rätt på det där jävla provet? Hej, jag är totalt misslyckad. Bööööh.


jeans - Lee
t-shirt - C's
jacka, skor - H&M
väska -morsis gamla (Indiska)

Trots en grovt lång skoldag med projektredovisning och diverse annan skit, så har nu dagen utvecklat sig till att bli en av de bästa på länge. Det lönar sig att ha en farsa som jobbar på Sveriges Radio. Han smög sig in i grammofonarkivet och letade upp First class riot som han sedan brände åt mig. Liksom palla släppa den på vinyl? Närå. Det känns dock lite surt att den är bränd, min TTAsamling är liksom inte helt hundra nu.

Köpte ett litet najs fotkit på H&M idag. Mina fötter kommer bli så jävla fräscha!



Dagens låt: The Tough Alliance - Something Special

Kommentarer
Postat av: Josefin

Baah! Fin stil du har och sjukt fina smala ben. Har du några bra knep? =)

2007-05-08 @ 19:09:24
Postat av: Ragnar

haha, mjao? du var söt du! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback