förbud

Dagen har spenderats ute i den fina naturen på något idrottsdag. Och inom loppet av ett par minuter hann jag bli attackerad av en fästing, en skalbagge och ett antal myror. En väldigt bra anledning till att stanna inomhus hela sommaren. Halleluja för vintern!

Varför hittar man alltid så sjukt mycket grejer man vill ha när man inte har några cash alls? Det råder total köpförbud för min del. Har typ 2 spänn jag ska leva på fram till jag hittar ett jobb. Vilket skulle kunna dröja typ... år.

Detta vill jag ha för tillfället:

Klänning från H&M, tyckte dock att den var sötare utan axelband. Finns i flera andra färger och mönster. 98 kronor.


Fluffiga, puffiga, perfekta sommarshorts från Kappahl. 149 kr.


Jag är väldigt förtjust i stora skjortor, helst med ett skärp eller shit i midjan. Den här godingen kostar 15 kr på second hand.


Jag har länge letat efter den perfekta vita kuvertväskan. Idag hittade jag den för 35 kr på second hand.


Bitter är vad jag är. Riktigt jävla bitter.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh, shortsen! hur fina som helst ju!

Postat av: Laurentia

15 kronor(!?) jättesnygg var den ju också! blev lite sugen på en skjorta i röda färger nu (:

2007-05-30 @ 16:18:47
URL: http://clapyourheads.blogg.se
Postat av: Natalie

Åh vilka fina grejer :)

2007-05-30 @ 20:15:06
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: amanda

mm, de e så typiskt.. jätte snygga saker btw :)

2007-05-30 @ 21:29:40
URL: http://aekberg.blogg.se
Postat av: Tina

hihi den vita klänningen från hm's barnavdelning har jag - älskar den! :)

2007-06-06 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback