en lista

Tattad lista.

På fötterna: Tygskor. Måste sluta ha horskor på vardagar, mina fötter går sönder
På axeln: Morsans avlagda, idag en röd variant
På kroppen: Svalt, luftigt. Nu är det svettsäsong på jobbet
På läpparna: Mor cosmetic lip balm
På ögonfransarna: Sephoras briljanta mascara
Favoritmärke: I don't really do märken
Senaste inköp: Klänning och chinos på Läkarmissionen (trots shoppingförbud, dålig k)
På önskelistan: Lediga soliga dagar
I helgen: Ut och svira med födelsedagsbarn, städa mitt rum och Freuds hus, leka i solen!

En sak till; Jag har köpt träningskort på Friskis. Jag! Träningskort! Ni förstår inte hur sjukt det är. Jag befinner mig fortfarande i chocktillstånd. Jaha, då ska man leva ett hälsosamt liv då. Fnys. Och pust. 
Jag blir trött bara jag tänker på´t. Men nu ska jag sova. Och vet ni, Imorgon är jag ledig igen, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Blev det friskis ändå?
När ska vi träna?? :D

2008-04-25 @ 09:55:00
Postat av: VENDELA

Supersnygg väska!

Postat av: cat

ha en fin lördagskväll:)

2008-04-26 @ 18:12:35
URL: http://gallon.blogg.se
Postat av: Tomelin

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-08-18 @ 11:57:04
URL: http://tomelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback