vårdrömmar & idioter

image815

Vet ni var jag helst av allt skulle vilja jobba just nu? Jo på Topshop, få en grym personalrabatt på dessa pjuck hade jag inte bangat på. Jag skulle fan behöva gå på skorehab, jag måste sluta köpa skor. Måste, måste, måste.

Btw. Såhär puckade är människor:
kund: Var hittar jag den här boken?
jag: Om du bara går rakt fram ser du en informationsdisk och där ligger den
kund: öh va, där? nä jag fattar inte, står den i hyllan? jag ser inte, vad menar du?
Tänk om människan bara kunde andats, ta ett steg fram och tittat åt den riktningen jag pekade. I.D.I.O.T.






Kommentarer
Postat av: Veronica

Läskigt snygga skor!

Postat av: cat

fina skor.

2008-04-11 @ 22:25:26
URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback