hoppsan

Råkade visst klicka hem de här pjucken från Asos. Velat ha länge och nu var dem ju på grov rea och allt. Tror jag lämnar tillbaka mina andra Steve Madden, vi känns inte helt hundra tillsammans. Herregud, skor och jag... there's no end liksom.
Idag var jag i plugget btw, upprop typ. Och så köpte jag kursböcker för en tusing. Den sved kan jag säga. Tur att jag har personalrabatt på alla böcker, annars skulle jag fan gå under. Det ska bli roligt det här, tror jag. Lite nervigt fortfarande... men fan, det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan. Vi på Veckorevyn.com har uppmärksammat din blogg och skulle vilja skicka en spännande inbjudan till dig. Jag hittar inte din mailadress på sidan, så jag undrar om du skulle kunna skicka den till mig på: [email protected]. Hälsningar Martina, Veckorevyn.com.

2008-08-26 @ 11:36:14
URL: http://www.veckorevyn.com
Postat av: Mimmi

asfina :D

2008-08-26 @ 16:11:29
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback