lite klappar

Josef Frankväska från Svenskt Tenn.Tack mormor och morfar!

Ögonskugga och mascara från Dior. Vaskajagsäga, I'm a girl.

Fina underkläder av mitt fina c.

Typ det enda jag önskade mig i år - en tekanna. Superfin servis fick jag. Bästa mor och far. 

 

Yes, detta var årets fångst, eller a, fick ungefär tusen grejer till, men det här är några favvisar. Och de rosa fårskinnstofflorna jag har på fossingarna var bra skit också. Idag är jag för övrigt superförskyld, kul att jag ska jobba hela dagen imorn. Måste bli frisk! Nu ska ja på en liten promenix i äckelmörkret och sen ta ett vaaarmt bad och grooma mig med alla hallonprylar. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

shysta klappar du fått!



jo takc jag har sett de, och jag ska nog köpa de men nu pallar man ju inte med att springa i de där överbefolkade affärerna! puh!

Postat av: Johanna - SHOEBOX

Vilka fina klappar!

2008-12-28 @ 22:10:20
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback