hejhej tussar


Klänning från Gina Trcot, playsuit från Cubus, armband från Hallbergs och BHn är second hand.

Lönen inne, skulder betalda, lån fixade, en liten summa på sparkontot insatt och fortfarande några tusen kvar på kontot. Ekonomin känns fanemig stabil. Ok, hur vuxen låter inte jag på en skala? Haha. Kompenseras av att jag köper armband bland barnsmyckena. Jag fick söta silverarmbandet med nyckelpigor av fina, fina Cadmi. Snällt! BH:n kostade bara 15 kr, kanske lite snusk att köpa underkläder i andra hand, haha fyfan, men kom igen, titta på undret! Jag är väldigt nöjd över mina köp. Klänningen är så satans cute, I kind of melted. Och ja, playsuits behöver vi inte ens diskutera, bra skit helt enkelt.

Imorn kommer bli en bra dag tror jag. Yey! Puss!

Kommentarer
Postat av: Äcklad!

Hur fan kan du köpa en bh på 2hand ?

Äckligt som fan. . Fast den e tvättad så köper man bara inga underkläder därifrån.. .



Nää de där va faktiskt riktigt snuskigt..(!)

2008-07-06 @ 17:21:05
Postat av: kia

haha shit, har du aldrig köpt kläder second hand? tvätta först, använd sen. hur mycket fräschare är isåfall en tröja? pucko

2008-07-07 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback