ont och sånt



Jahapp, första lediga dagen och jag blir sjuk. Blöder i halsen känns det som, jag har så jääävla ont. Ush, vad synd jag tycker om mig själv, nästan så jag vill gråta en skvätt. Buhuu. Fan det är så typiskt. Så fort man varvar ner och slutar stressa märker man hur man egentligen mår. Inte så bra vill säga. Hoppas det lägger sig under natten så jag kan njuta av ledigheten resten av veckan!

Juste, fina pjuck från
Gojane, de första liknar dessa, dock är de förstnämnda något billigare. Båda paren ovan kostar en dryg hundring bara. Sinnes.

Kommentarer
Postat av: katrín

usch vad tråkigt :( hoppas du blir frisk, så du kan ha kul under ledigheten :) för övrigt är skorna helt sjukligt snygga!

Postat av: Jimveronika

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-06-16 @ 08:09:38
URL: http://jimveronika.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback