update

Hejhejhallå! Jag var nyss iväg på Whyreds galna utförsäljning och fyndade ett par fina shorts. Och igår var jag en tripp på Topshop och fick hem lite mer sötsaker. Sådär, det var det ytliga. Annars? Jag sitter på jobbet, halvt avliden av tristess. Jag vill til c, jag vill kramas, jag vill inte vara ensam. Imorn är det helg för alla vanliga människor, men jag ska jobba. Jag vill ju bara härifrån och vara ledig. Skoj med fotboll imorn i varje fall och sen blir det utgång a la Trädgårn. Jag behöver svänga på lurven och ta mig en drink känner jag. Ciao så länge hörrni.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skoj!

Postat av: Annie

Vad jobbar du med?

2008-06-17 @ 21:16:00
Postat av: kia

annie - på en bokhandel

2008-06-17 @ 23:23:49
URL: http://kattak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback