tussar


Jag som står upp hela dagarna och dessutom framför en dator hittade perfekta skönhetsprylar på Body Shop idag. En face mist man sprutar på ansiktet mot strålning från datorer och annan skit och en svalkande fotkräm med pepparmint. Visst låter det perfekt? Sen blev det en rougeborste och en sjysst nagelfil också. Vips var jag uppe i dryga 400 kr och fick då en necessär med söta grejer i på köpet.

Vet ni, nu ska jag nog ta en shoppingfri månad. Jag tror att det är sunt, och så är det skönt. Man blir nästan lika tillfredställd av att låta bli att köpa saker som att shoppa. Tänkte förresten vårstäda här på bloggen, visserligen snöar det i skrivande stund och vårkänslorna svallar inte direkt. Men jag är ändå taggad på solen och värme. Puss och godnatt ni få som fortfarande orkar klicka er in här.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

gud gud vad snygg blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback