100 frågor

1. Vem är du? Kia. eller - Katarina Svea Maria K
2. Ålder: 20
3. Personlighet: varierad, med risk att låta szhizo
4. E-post: jorå
5. Stjärntecken: fisk
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: västerort
8. Mentalitet: ?
9. Civilstatus: med c
10. Spel? nej
11. Mac eller PC? PC
12. 1024*768 eller 800*600? ?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer då
14. Din bästa egenskap: har jag nån?
15. Din sämsta egenskap: lite för känslig. ibland
16. Husdjur: dvärghamstern Freud
17. Familj: mamma pappa bror
18. Kroppsdel du har mest nytta av: benen kanske
19. Kroppsdel du tycker bäst om: typ... helheten kanske
20. Jag sover:  massa
21. Djur jag är lik:  nej?
22. Tror du på något? nej
23. Frisyr: utsläppt
24. Hårfärg: blont
25. Ögonfärg: blåa
26. Längd: 1,70
27. Vikt: 51
28. Skostorlek: 37-38
29. Gillar: lediga varma dagar
30. Ogillar: att vara rastlös
31. Favoritmat:  spagetti och köttfärssås
32. Favoritglass: mars
33. Favoritdessert: nåt mastigt, chokladtårta kanske.
34. Favoritpizza: renome
35. Favoritdryck: hmm, cola
36. Gillar du godis? jahaaaru
37. Isåfall vilken sort? choklad
38. Min favoritdrink: fruktigt
39. Min favoritfilm: kollar inte på film
40. Min favoritdag: lördag
41. Min favoritklädesplagg: klänningen. eller.. är skor ett plagg?
42. Min favoritbok: ojojoj. jag kan inte välja
43. Min favoritmusik: pop a la TTA. eller radio dept
44. Min favoritlukt: c
45. Min favoritblomma/planta? ojoj. just nu kan jag bara komma på tulpan. jag vet inte
46. Öl eller vin? vin
47. Liknar du en kändis? nej
48. Senast köpta skiva: oj, det var så länge sen
49. Senast film på bio: typ I am legend för 70 år sen
50. Bästa låten i världen: My hood .. eller worst taste in music (flu flux clan remixxx)
51. Senast lästa bok: Vävarnas barn (Fogelström)
52. Favoritförfattare: Ajvide Lindqvist
53. Skriver du dagbok? bloggen, om den räknas
54. Bästa årstiden: sommar!
55. Älsklingsfärg: går inte. vill blanda
56. Skulle aldrig ta på mig: never say never
57. Vad ville du bli när du var liten? jobba på dagis tror jag
58. Blev du det? hehe, no way
59. Brinner för: ingenting tror jag. tragiskt. eller förresten... skor? tragiskt det med
60. Sportbil eller familjebil? kunde inte bry mig mindre
61. Katt eller hund? hund
62. Har du nån nojja? ja, att jag ska glömma stänga freuds bur
63. Fobier? flyga. och spindlar är inte särskilt trevliga
64. Deppig eller glad? glad oftast, men kan deppa ihop totalt
65. Politiskt insatt? nej
66. Värdesätter du ärlighet? ja, till en gräns. man behöver inte slänga ur sig all skit
67. Brukar du dra "vita lögner"? ja, man behöver inte såra folk i onödan
68. Är det ok med vita lögner? ja
69. Känner du en mytoman? ja
70. Har du pojkvän/flickvän? ja
71. Är du kär? what is love? c
72. Hur tidigt stiger du upp? snittar väl på 9
73. Är det bra eller dåligt? halvbra
74. Vem/vilka vet mest om dig? c, w-mate, s, cadmi. såja
75. Gillar du att slåss eller? nej
76. Vad har du på dig just nu? tofflor och linne. underkläder också minsann
77. Vad ska du göra ikväll? sova
78. När var du senast riktigt full? ett par veckor sen. dyng
79. Är du seriös? ja
80. Hur många väskor äger du? för många
81. Hur många bilar har du/ din familj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Mikester jaao
84. Hur många timmar sover du per natt? 9 kanske
85. Vem är snyggast i världen? öööh. jag bryr mig nog inte
86. Vad är du allergisk mot? för mycket damm. och nyklippt gräs
87. Ska du duscha idag? äh, ne
88. Vad är det för veckodag? freitag
89. Vad är det för datum idag? 23 maj
90. Vad gör du nästa år? något roligare än nu
91. Är du likgiltig? på jobbet ja
92. Hårdrock eller synth? synth
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? i hooden
94. Har du utländska föräldrar? nope. så svenskt det kan bli
95. Gillar du att laga mat? nope
96. Märkeskläder eller secondhand? helst blandat, men second hand om jag måste välja
97. Hur många par skor har du? haha. typ. 50
98. Är du sexuellt frustrerad? nej
99. Vem är snällast just nu? mamma
100. Var har du ont? i ögonen. jag är trött

Vem orkade läsa? Höhö. Godnatt sweethearts.

Kommentarer
Postat av: Hp

Alltid kul att läsa!

Postat av: lottas lilla syster

hihihi, i did!! :)

2008-06-02 @ 00:40:00
URL: http://lojsanlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback