hösttrender

1. Spets - Jag vet inte, don't feel the urge liksom
2. Höga stövlar -
Jag är ingen stövelmänniska, så är det bara 
3. Vadlånga kjolar - 
Inte en chans
4. Baggy jeans - 
Lite väl 90-tal, men fan varför inte. Har brorsans gamla till mitt förfogande
5. Det dressade modet - 
Jag är aldrig dressad 
6. Halvöppna, typ håliga skor -
Skor, skor, i alla dess former. Hål? Sure thang baby
7. Kilklackar - 
Bangar inte kilklack. Snyggt och helt okej skönt
8. Capen - 
För mycket Batmankänsla för att det riktigt ska funka
9. Leopardmönstrat - 
Me like, i små mängder. Ser så härligt tacky ut
10. Kappor i glada färger - 
Nej, trist när fokus ligger på ett ytterplagg
11. Rutigt -
På flanellskjortor, typ 
12. Väst - 
Yes, det är sjysst, så härligt slappt och kan piffa upp en annars trist outfit
13. Hatt och andra huvudbonader - 
Hatt är inget för mig. Mössa däremot är ett måste för att överleva vargavintern

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

var gärna med på min frågestund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback