kära dagbok

Jag ska sova nu. The end. Fast annars så har jag pluggat. Och tränat (exclamation mark). Kolla nördig jag börjar bli med engelskan, like everywhere liksom. Ja, men jag har faktiskt tränat idag, det var så ohyggligt länge sen sist. Går på nån gruppjumpa på friskis. Ni vet typ plocka äpplen, och jag spyr lite på mig själv för att det är så sjukt töntigt. Tur att det inte finns speglar så man behöver titta på eländet i alla fall. Trist att alla saggiga middleage tanter och gybbar äger mig på precis allt. Hälften av tiden står jag bara och glor, för att jag inte kan röra benen och armarna samtidigt. Min koordination är sådär. 

Jag borde sova nu, ska till skolan tidigt imorn och sen plugga hela, hela dagen. Godnattpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback