vad hände

Vad har hänt med mig egentligen? Jag har blivit så brutalt brudig. När jag var en liten plutt var mamma tvungen att klippa bort rosetterna på mina kläder för att jag hatade det! Har inte ägt en enda rosa pryl i mitt liv typ. Men nu, NU! Älskar jag alla rosa prylar som glittrar, disneyprinsessorna är mina favvos, jag älskar dem! I bokhandeln går jag och suktar efter töntiga diddleanteckningsböcker (ni vet den där musen med tumörer i fossingarna) och till min förfäran börjar jag tycka att Hello fucking Kitty är söt, shit. För att inte tala om rosetter, blommigt och allt rosarosarosa. 

Kommentarer
Postat av: katrín

haha. jag har nog alltid varit tjejig tror jag, lekte med barbie tills jag var elva eller nåt. ariel är nog min favoritdisneyprinsessa, älskade alla sånna filmer när jag var liten! åh, nostalgi :) hah, men rosa är ju så fint så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback