välj

Här i kassabloggen kommer ni få höra många historier om våra kortläsare kan jag lova. Ni vet, helt vanliga kortläsare, man drar kortet, knappar in koden, klart, hejsvej, dig behöver jag aldrig se igen. Så, nu börjar vi med kortläsarhistoria nr 1, som händer ungefär 20gånger om dagen.

 

Scenario:

Kund - Jag har ingen kod på kortet

Jag - Okej, tryck på väljknappen högst upp

Kund - ö va vadå

Jag - välj, stora knappen högst upp

Kund -. öhbölöbölö, vardå

Jag - välj

Kund - det finns ingen sån knapp

Jag - jo. välj, högst upp

Kund - jaha, välj!

Jag - ... 

 

Oh plzzz, jag får spasmer i hela kroppen när det här utspelar sig, har lust att dunka boken i pannbenet på dom och be dom dra åt helvete. Varför köpa en bok när man inte är läskunnig? 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahah vilka smarta människor du har lyxen att träffa varje dag!

Postat av: Anonym

hahah:) vart kommer alla dessa idioter ifrån?

2009-02-04 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback