funny

Stal en liten lista från gullemma

 

Bästa köpet: några av mina skor antagligen... typ...de nedan. jag tycker de är helt fantastiskt fina

 


Roligaste festen/Utgången: Har blivit en mängd med många olika sällskap. nationaldagen på fuzzy var sköj... och andra dimmiga kvällar jag har dansat fötterna av mig 

Höstens Låt: jag vet faktiskt inte. jimmy med m.i.a har spelats flitigt och worst taste in music med radio dept (remixxx) men det har dem gjort i flera år nu 

Roligaste resmålet: har bara blivit ett resmål och det var Nice i somras, härligt värre 

 


Bästa bio: Jag går Aldrig på bio, fast jag hade ju velat se "Låt den rätte komma in"

Jag har lärt mig: Att lita och tro på mig själv.. eller... jag lär mig

Frisyren: utsläppt eller hög hästsvans. no more knut som jag hade konstant 07, det sliter så brutalt på håret 

Väskan: älsklingar från svenskt tenn och min YSL är jag  ganska förtjust i



Plagget: skor Är inte ett plagg va? haha. tights då, eller kortkort klänning

 

Musiken: Gladpop i vanlig ordning, men jag orkar inte engagera mig som förr direkt. dock redigt härligt att se Radio dept. live.


Höstläsning: En blandad kompott. jag för läsdagbok förstår ni och under 08 läste jag nästan 50 böcker... svårt att minnas vad jag läste när annars


Beautyprodukten: loreal happy derm, min hy återuppstod från uttorkning på hösten när jag började använda den ansiktskrämen. och MUS trefärgade concealer, min trogna följeslagare 


Smycken: det är verkligen inte min melodi. någon ring här, ett litet armband där, men aldrig att jag bräser på

Kaffe: jag dricker inte kaffe, bara absurda mängder te var dag

Skorna: svårt att välja egentligen, jag har ju ett antal

Kommentarer
Postat av: Emma

nice :D men jag vill se alla dina skor också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback