gaaa

Jag hatarhatarHATAR människor. Hade nyss en idiotkund, hon bröt på ryska så man fattade ju inte hälften av vad kärringen sa, så frågade hon efter en grej. Typ julklappsetiketter fast för vanliga presenter där det står "till" och "från" liksom, ni hajjar. Och nej, det har vi inte, det vet jag. Då blir hon aslack och säger att jag ska fråga min kollega istället som VET något, tillskillnad från mig då. Jag frågar honom, han säger samma sak, jag meddelar det till äckeltanten, hon blir ännu lackare och halvskriker att vi visst har det. Då lämnade jag det hela till min kollega andypandy. Sen visade det sig att hon ville ha något helt annat. Men jävla bitchhoe'. Seriöst, innan man dumförklarar och skäller på någon kan man ju fan lista ut vad man letar efter först. Och typ lära sig det svenska språket. Idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback