nytt år, ny k

Nu jävlar kör vi, 2009 ska bli året jag är nöjd med mig själv. Håret ska bli bajslångt, hyn ska jag sluta klämma på och naglarna ska jag sluta bita på. Dessutom hörrni! Jag ska ta mig några turer till hud&massagekliniken , där ska jag bleka tänderna och pierca naveln. Jesss , trotsa åldersnojan och ge mig en piercing i 21-årspresent. Bryr mig ärligt inte om vad folk tycker, det kommer bli skitsnyggt dethär. Tjolahej!

som en pistol, skjut sprut slut, nån som provat med en sån mackapär?


Kommentarer
Postat av: katrín

that's the spirit! haha. Jag kommer ihåg att jag ville göra det när jag var tretton (gah) men fick inte för päronen, dock gjorde många vänner det då och det värsta lär vara över snabbt. Många verkar vara räddare från början när det inte är så farligt. och den grejen på bilden ser ju ut att göra det snabbt och relativt smärtfritt! själv funderar jag på att blecka tänderna, men det får vänta tills tandställningen är ute och förhoppningsvis är ju det detta året :P

Postat av: Johanna - SHOEBOX

Jag har en piercing i naveln :)

Jag vet inte om hon använde en sån mackapär, jag tittade inte, men det gick snabbt och gjorde knappt ont. Men jag var jättenervös....:P

2009-01-19 @ 20:52:57
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback