passion

Ett av mina största intressen som jag ägnar tid åt varje dag är litteratur. Men... det finns väl inget intresse av sånt här va? Kanske ska hålla mig till skor. Fast när jag väl har börjat, hehe... i år har jag redan satt i mig 5 böcker, jag avslutade precis Fogelströms stadsserie, alla 8 böcker. Helt jävla amazing, saknar redan de många familjer man fått följa genom Stockholms utveckling från mitten av 1700-talet till 1968, jesus vad man lär sig, fascineras och förundras. Läsläsläsläs! Det är ingen uppmaning, det är en order, i alla fall för alla Stockholmskids!

Kommentarer
Postat av: katrín

jag älskar att läsa :) dock har jag läst alltför lite, har aldrig riktigt orkat köpa en bok eller så..lat som jag är :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback