stjärt

Idag gled jag runt på staden med mor och far, längs Strandvägen stekte solen på bra, men annars var det riktigt kallt. Förfrös händerna, stussen, benen och öronen. Så vi var tvugna att amputera. Ser lite celebral pares ut nu. Aja.
Lyckades shoppa lite också, med betoning på lite. En otroligt livsnödvändig produkt, varför har jag aldrig sett det här förr?
 
 Det bor nog allt en liten estet i mig, har nog aldrig skådat något så fagert som detta.

C uppmärksammade mig om att det ser ut som jag har en rumphaka på bilden till höger. Råhett som det är tackade jag för komplimangen. Han är väl för rar?! Som tack ska han få smycket jag har gjort (det smakar stjärt).

Toodels.


Kommentarer
Postat av: j

Är det godis?! Såg ut som det iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback