skoåret 2008

Jag började 2008 med att köpa Vagabondkilklackar på mellandagsrean. Som jag har älskat dessa skor. Bra start på året.

Topshop öppnade i Vällingby och jag kunde inte hålla fingrarna i styr.

Vår i pumpsens tecken, dessa hajpingar från Zara blev äntligen mina!

Love at first sight på forever21, lycka när jag hittade dem på blocket.

I somras blev jag med Iman. Dyraste skorna jag äger, men de är ju så vackra. Mina konstverk.

Två par Steve Maddenpjuck fick flytta in hos mig. Var sjukt sugen på tanfärgade skor i början på hösten...

... så det blev visst ett till par. Dessa från Topshop som jag råkade vinna på tradera. Helt galet svåra att gå in, don't know why.

I oktober köpte jag sista paret för året. Kanske inte behöver säga att de här också är från Topshop. 

Summering: Klackar! Alla över 10 cm. Nu behöver jag inga fler skor... hah! Trodde ni ja, har ett par på g som ni kommer få se i januari. 

Gott nytt på er! Puss!!


Kommentarer
Postat av: Sabine

fan vad snygga ^^

Postat av: katrín

det var inte illa det! Jag har köpt en del skor jag med, men du tar verkligen priset ;) Gott nytt år på dig! Hoppas du mår bättre idag :)

2008-12-31 @ 17:00:55
Postat av: Patricia

GE MIG DINA SKOR!!!!!!!!!!!

2009-01-03 @ 00:40:43
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: Hanna

Hmm.. Undra om jag också skulle våga mig på en sådan där summering ;-)

2009-01-04 @ 17:08:42
URL: http://mignonette.webblogg.se/
Postat av: julia

oj vad mycket skor :)

2009-01-05 @ 14:42:32
URL: http://juliaastren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback