otaggad

Jävligt rolig klädsel man korvade på sig idag, verkligen. Men vad fasen, jag är sjuk, piss vad less jag är på det.
Var på mottagning idag igen, grattis neighbour!!!
Ikväll ska jag bara chilla. Med C förslagsvis, äta diverse onyttigheter och kolla på någon bra film - The Others är jag rätt sugen på att se igen. Den är bra.


klänning, skor - H&M

Inspirerande klädsel, really. Innan jag surar vidare på annat håll vill jag bara tipsa om det röda nagellacket jag har på mig idag - det kommer från Ö&B och kostar 10 spänn. Två lager och det blir helt perfekt, bästa budjettipset för dagen kamrater.



Kommentarer
Postat av: Liza

coolt med det röda nagellacket! ibland är det de små grejerna som gör jobbet! älskar när sånt bryter av! :)

Postat av: Emma

fan va bra, imorn bär det även av till ÖB för mig (varför nu nån skulle vara intresserad av det)

2007-06-10 @ 00:12:22
URL: http://clapyourheads.blogg.se
Postat av: amanda

skitsnyggt! naglarna gjorde de!

2007-06-10 @ 15:27:15
URL: http://aekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback