sommarens sista runda

Jag trodde att min lokala second handbutik stängde förra veckan, men så var tydligen inte fallet. De har öppet den här veckan också, imorn stänger de för sommaren. Överlycklig över att upptäcka detta promenerade jag dit idag och shoppade för hela 42 riksdaler.


Denna skapelse ska jag använda som paper-bag waistkjol, eller tubtopp. Jorå, många användningsområden. Ska bara sy om den lite först.


Somrig, ljusgul soet tröja samt något slags hårband. Det sistnämda fanns typ i 100 olika mönster och färger, fett skoj.

Kommentarer
Postat av: amanda

snygga köp! ska bli kul o se hur dom blir på :)

Postat av: Elsa

Inte dyrt direkt...
jag säger som amanda! Ska bli kul att se alltihopa på! :D Kjolen var jättesöt

2007-06-29 @ 10:41:16
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Danwei

Jättesöt kjol! Gillar de klädda knapparna och rundningen på kanterna nertill :)

2007-07-01 @ 23:34:48
URL: http://danweistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback