hamsterjakt

Jag blev väckt av min padre i natt för att bli upplyst om att min lille Freud hade smitit ut ur sin bur, och nu befann sig under päronens säng. Oh fucking shit liksom. Som tur är högg jag och slängde in honom i buren strax därefter. Frågan är bara hur min övergödda lilla tuss lyckades ta sig ur en springa på cirkus 1cm.

Smidig?

Ikväll ska jag till Hardrock café på skiva. Temat är glitter&glamour. Jag är varken eller kan jag meddela. Jag visste faktiskt inte att min garderob var så sjukt oglamorös som den faktiskt är.

linne, tights - Gina Tricot
avklippt linne som ska föreställa en kjol - H&M
pumps - gammal skit från ?

Med tanke på att jag har svårt att gå i högklackat i nyktert tillstånd lär det fan inte gå bättre ikväll.
Dumt val?Klokt val?


Kommentarer
Postat av: Idarvilma

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback