listaa

snodde en liten listjävel från rightnow

Humör: trött och seg
Gjort: Varit på universitet en sväng, sen åkt hem och chillat
Planer: Nu ska jag fanemig dammsuga rummet, sen sticka hål i mina hundra hål i öronen som växt igen (?) there will be blood, leka med c ikväll
Vill ha:
Fuskpäls om den kan komma in nån gång. och julafton
Ser på: Datorn och tvn
Lyssnar på: Ty i extreme home makeovers extremt gälla stämma
Läser: Mina drömmars stad, Fogelström är fabulös
Dricker: Inget alls
Äter: Inget nu, men åt en asgod ny  Billys panpizza förut med mozzarella och pesto
Bästa: Skolan är över for now!
Sämsta: Same old, men det blir bra snart.  hopp.
Väder:Äckligt vidrigt blåsigt snusk som jag spyr på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback