lista&så

Åh gud jag dööör, jag vill heeeeem! Jobba är fan inte kul. Grattis till er som har tagit studenten - vuxenlivet är en jävla bajsmacka. Tänkte fördriva tiden med en liten lista som jag tattade av Sigrid.

Dagens frukost: Ingenting. Eller, ett tuggummi kanske det blev
Dagens klädsel: Klänning från Acne, tights och skitfula pjuck jag köpte när jag var typ 14år. Jag har skoskav, that's why
Dagens godis: Faktiskt inget (!)
Dagens dryck: Jordgubbsmilkshake från le donc
Dagens längtan: Att komma härifrån
Dagens låt: Typ vad som helst med Pipettes. Har ett litet medley med deras låtar i min hjärna
Dagens plagg: Får väl bli min Acneklänning som jag har haft på mig i 2 dygn. Eller mina nya Whyredshorts 
Dagens avundsjuka: På alla er lediga jävlar
Dagens sämsta: Att sitta på jobbet. Bittert
Dagens bästa: Det är bara en timme kvar! Sen kvalitetstid med min vän i form av fotboll, vin och utgång!

Kommentarer
Postat av: Aaronalice

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback