i provrummet

Jag provade (men köpte inte!) några kjolar från Lindex barnavdelning idag. Den vippiga är kalasfin, men kanske lite väl söt för min smak. Minns inte vad den kostar, men runt 150kr skulle jag tippa på. Den med dragkejda kostar 129. Enligt moi är den lite för kort för att vara perfa, jag vill ha högre midja.
Bläsh, jag börjar tröttna på allt det här ytliga. Så annars då? Jag går i skolan. Universitetet y'all. Jävlar i min lilla låda vad det här kommer bli intesivt med plugg. Var inte riktigt beredd på´t. Jag är lite sjukling för tillfället, så skolschemat passar bra. Inga föreläsningar på några dagar. Skönt att kunna vara hemma och kurera sig. Och plugga of course.

Kommentarer
Postat av: katrín

oh vad söta! ska checka in :) det finns en liknande den till höger på gina, fast inte dragkedja hela vägen. Men definitivt hög i midjan :) Lycka till nu sötis, du kommer klara det alldeles utmärkt!

Postat av: Emma

Den vippiga var jättesöt, den skulle jag vilja ha!

2008-09-05 @ 15:47:49
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Lollo

ja fina kjolar var det!

2008-09-06 @ 00:17:06
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback