cp

Jag har haft en riktigt dålig dag idag. Det börjar med att jag försover mig (jag vet att jag ställde klockan på 8.15 vadfan hände!?) så jag kommer en timme försent. För övrigt första gången jag försover mig. På lunchen när jag sitter på donken med nicky spyr en liten tjej precis framför mig, där tappar jag matlusten av någon anledning. På eftermiddagen får världens jävla idiotgubbe till kund som får mig att bli så ledsen att jag börjar störtgråta i kassan. (Ja jag vet att jag är känslig, men det är hårt att bli sparkad på när man ligger.)

 

Jag borde gå och lägga mig nu, dagen blir nog inte mycket roligare än såhär. Juste, min mama fyller år idag, grattis jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: HANNAz

Haha jaa Scorett är bra:) Personalrabatten behåller jag nog för mig själv, vet inte om vi får snacka om sånt..

Postat av: Emma

men fy så jobbigt :-( Blä! JAg medlider dig!

2009-02-08 @ 13:48:16
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback