blaj

Vad fan är det för fel på det här landet egentligen? Kan det sluta snöa någonsin!? 

Bajthewäj hörrni, tänkte visa alla mina skor för er. Allaallaalla, Och det med några videoinlägg. Vad tror ni om den idén? C tyckte det var det dummaste han hört, men vad hajjar karlar om skor liksom

 

Vi hade förresten en diskussion om skor versus tevespel idag. Brudar får absolut ingen förståelse för sina skoköp, medan grabbar kan köpa tevespel för tusentals kronor utan att någon höjer på ögonbrynen. Eller ett bättre exempel: Pappa som skäller på mig när jag bara nämner att jag skulle vilja köpa ett par pjuck, medan min bror har lagt halva sin livsbesparing på skivor. Skivköpen är något vår far uppmuntrar bara för att han själv delar musikintresset. Fysatan vad orättvist! Pengar som pengar, begär som begär, vad tusan är det för skillnad? Egentligen?


Kommentarer
Postat av: katrín

åh, kia! det låter som en toppen idé! ja, ja, ja!

och till det andra, precis! varför ska det vara någon skillnad? bara för att man tycker om att köpa kläder och spenderar mycket pengar på det, vad är skillnaden om man mår bra av det? om skor gör en lycklig, acceptera det, om musik gör en lycklig, acceptera det!

Postat av: Emma

oj jag visste inte att du kunde vara så här djup? haha nädå, men jag håller med dig men folk fattar inte det här med kläder. vi mot världen!

2009-03-23 @ 19:11:07
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Emma

topshop såklart :D

2009-03-23 @ 20:14:17
URL: http://emmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback