sussakanske

Nä nu alltså... gosh... fan. Kanske ska sova, har väl inget bättre för mig direkt va. Imorn blir bra, måndagar är numera min favvodag. Främst för att jag alltid går ut och dricker massa drinkar med mitt måndagshäng. Imorn ska det tydligen bli varmt, det känns uppiggande i alla fall, kan börja jobba på en bränna. Jobba. Ha. Jorå, föfan. Hamnat i en bloggsvacka som ni kanske märker. Mitt kamerabatteri har laddat ur (för typ en vecka sen) och jag har inte pallat gå två meter och kirra skiten, annars hade jag haft massa smarriga outfits att langa upp. En grej till, jag börjar funta på att tatuera mig. Två små stjärnor som ska representera mina päron. Är det jääävligt töntigt, eller bara ganska? Ska tänka igenom det noga. Vet inte var jag vill ha dem, i nacken tror jag.... eller armen.. handleden.. foten...öö.. ? Sova nu. Måste tvätta foten först, blod överallt och jag vet inte varför. Ha ha jävla aids. Godnattpuss.

 

 

måndag=driiiiink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback