säljes

Lite lame att utnyttja bloggen till att sälja shiat, men jag är för lat och snål för blocket. Kanske någon finner något intressant och tilltalande, vi får väl se va. Check it out.


Miss Sixtyjeans i strl 24, tror dock att de passar en 24/25 för de är lite större än en klassisk 24.
Nypris: 800kr
Mitt pris: 200kr 100kr


Tisha/piké från Fornarina i strl s (pasar xs också). På tredje bilden syns nederkanten på tröjan, de små hålen hör till designen, aight?
Nypris: 600kr
Mitt pris: 100kr 50kr


Tröja från Svea i strl xs.
Nypris: 600kr
Mitt pris: 100kr 50kr

Köparen står för frakten, fast bor du i sthlmstrakten kan vi ju alltid mötas upp in tha city för att slippa fraktkostnad. Maila till [email protected], eller skriv en kommentar om du vill köpa.

Allt är sålt!

Kommentarer
Postat av: Kelly

Fast Katarina heter jag faktiskt i mellannamn...fast med C i början (Catarina) :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback