segt

Det här är verkligen första gången sen studenten som jag tar det riktigt chill. Inte undra på att jag aldrig blir frisk med tanke på hur mycket jag är ute och flänger. Blir bara så rastlös annars, vet liksom inte vad jag ska ta mig till. Ööööh. Imorn börjar jobbet, får väl typ stå och snora på kunderna, det lär ju uppskattas.
Jag undrar hur mycket snor det rymmer i en människa? Flera liter verkar det som. Två veckor har jag varit sjuk nu.  Det är någonting som går här i hooden, typ sars.

Tack förresten för alla soeta kommentarer jag fick om min egentillverkade klänning, ni ÄR ju så gulliga folks.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spana in min blogg :D
Snälla, hjälp mig att bestämma vilka Wayfarers som är snyggast och sitter bäst på mig ..
Spana också in de senaste köpen ;)
kraam

Postat av: tova

det är klart att du får bra kommentarer när klänningen är så otroligt söt!

2007-06-17 @ 20:25:46
URL: http://softspread.blogspot.com
Postat av: Jakubkaja

I really enjoyed my visit. A great site

2010-04-28 @ 07:16:15
URL: http://jakubkaja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback