sen när?

Nationella provet i matte C idag gick verkligen käpprätt åt helvete. Om jag har tur lyckas jag skrapa ihop ett par poäng, dock långt, långt från G-gränsen. Trots mitt misslyckande tror jag på ett G i slutbetyg, det är jag värd!


jeans - Gul&Blå
tröja - morsis gamla (som hon hade när hon var i min ålder)
diadem - second hand
skor - H&M
väska - Indiska

Jag har funtat lite på en grej sedan jag var inne på katten Ragnars blogg (den killen kan klä sig). Folk har tydligen börjat kalla t-shirt för tisha. När hände detta? Är det ett allmänt vedertagande, eller uttrycker man sig bara så i modebloggsvärlden? Jag hajjar inte. Tisha. Kan vi komma på något fulare ord? Förmodligen inte.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

gillar verkligen ditt diadem!

Postat av: Paui

Skitsnyggt!

2007-05-09 @ 20:54:16
URL: http://paui.blogg.se
Postat av: Anna

Snyggt!:)

2007-05-10 @ 10:29:25
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback