bajsdag


Nu har jag lökat runt i samma jävla kläder 3 dygn. Okej, det är väl inte jättesnuskigt, men ganska. Har lust att sanera mig och bränna kläderna. Nej, så där sa jag bara för att låta fräsch, egentligen skulle jag kunna gå runt med samma skit några veckor till. Man kanske ska duscha kvällen till ära? Så att kunderna blir glada imorn. Typ som att de otacksamma jävlarna kommer att uppskatta min kroppsodör. Jag blev så jävla lack på folk idag, jävla pisshoror till kunder det finns. Öööh, jag behöver nog sova nu. Godnatt peeps. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du haft en tung dag. Ta den där duschen så känns det nog lite bättre!

2007-09-04 @ 08:00:51
Postat av: Elin

din jacka är fett schnygg skaru veta.

Postat av: Ellis

De där jackan var mucho najjs!:)

2007-09-06 @ 21:36:16
URL: http://Ellisellis.webblogg.se
Postat av: Jenshermine

Keep up the good work.

2010-12-08 @ 11:31:09
URL: http://jenshermine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback