helgen i bilder


Vi firade födelsedagsbarn på ett nästan tomt HC, vilket resulterade i att vi hade DJ och dansgolv till vårt förfogande. Vi dansade till tough Alliance, m.i.a, smk och massa sweeta dängor hela kvällen.
(Jag invigde btw min nya rutiga klänning och till det hade jag Zarapjuck)


Jag och tussar. Och alla har olika ögonfärger, tokigt va hohoho.


Typ bästa bruden yao, skoja inte brushan!


Ikväll ska jag ta det lugnt för första helgen på evigheter känns det som. Det blir jag, blommig klänning, älsklingsdjur, havrebollar, cola och scrubs!

Och imorn ska jag på massage hos en vän, hur bra låter inte det? Puss och kräm!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hamstar är så söta! Nya minihunden ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback