glädjeämnen


Skor från Steve Madden, byxdress och väst second hand, knästrumpor från H&M och rosettörhängen från Ur&penn.

Hittade mina fina chapp på Slatgo och Clemenza vid Odenplan. Killen där satte ner dem ytterliggare till mig (till 600kr) eftersom jag var lite tveksam. Sa att jag var tvungen att fråga mina bloggläsare först vad dem tyckte haha. Så... vad tycker ni? Keeper? Och sen måste jag bara säga att byxdressen... är helt ljuvlig. Den är typ sydd efter mina mått. Världens sötaste, ljusrosa, vackraste plagg jag skådat på länge. Frågan är bara när jag ska använda den...

Kommentarer
Postat av: Emma

BEHÅLL! De är ju döläckra :-)

Postat av: katrín

tyvärr så måste jag säga... BEHÅLL, KLART DU SKA!! :D

2008-08-20 @ 19:19:38
URL: http://katla.devote.se
Postat av: Anna

Ha byxdressen i skolan med en kofta och stövlar till, eller med klackar till fest. Jag tycker den var ursöt och passar till det mesta!:)

2008-08-20 @ 21:24:36
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com
Postat av: din underbara kusin

Tusan tjejjen, vad du shoppar, hmm nästa gång jag besöker storstaden ska jag nog ta en sväng in i din garderob oxå :)! Hoppas att allt är bra med dig, kramen

2008-08-21 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback