hemmaaa

Hej babezoorzzz, vadupp? Jag är hemmahemmahemma! Ååh, det känns härligt, trots gråa trista vädret. Galet att jag låg i Nice och stekte för bara några timmar sen, känns som en hel evighet sen. Å Sverige, skönt att vara tillbaka. Borta bra... well, ni kan resten. Har cirkus 374 inlägg på bloggkoll att kika igenom. Palla den du. Först ska jag langa lite bilder från rivieran!


Dagens outfit bestod av playsuit mest hela tiden. Till stranden och av liksom.


Intensivt brödätande bestående av baguette, pain de chocolait och croissant.


Det blev visst några vändor på Sephora.


Men mest tid tillbringade jag här.


Solbränd k = nöjd och glad k.

Ska visa vad som döljer sig i alla dessa Sephorapåsar senare. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: katrín

ih så kul! själv är jag nyss hemkommen från cypern, tråkigt att vara hemma i ett regnigt och grått sverige. du är solbränd och fin du!

Postat av: Rasmusandrine

I love guest books, keep up the good work!

2010-12-08 @ 07:15:51
URL: http://rasmusandrine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback