lista

Brist på saker att göra, här kommer en sammanfattning av 2008:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo, jag pluggade på universitet. och blev sjuukt brun i la france

Höll du några av dina nyårslöften? haha verkligen inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope, vi är väl för unga för sånt
Dog någon som stod dig nära? som tur inte
Vilka länder besökte du? frankrike i somras, det var sjyrre
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? lite mer lycka kanske. gonna make it

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? öö det vette fan

Vad var din största framgång 2008? att jag kirrade skolan. och att jag vågade flyga till Nice

Största misstaget? hehe. nej inget va, eller?

Har du varit sjuk eller skadat dig? mitt immunförsvar har varit rätt klent under hösten.. och  ja, mina närmaste vet resten
Bästa köpet? alla mina skor, ojojoj, jag ska kirra en skosammanfattning senare
Vad spenderade du mest pengar på? skor antagligen, shit
Gjorde någonting dig riktigt glad? nej, men inget gjorde mig särsklit ledsen heller
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? worst taste in music såklart. lite nordpolen och parken också kanske, har inte blivit så mycket musik i år
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare i höst iaf, men resten av året har varit fantastiskt
Vad önskar du att du gjort mer? jag är rätt nöjd
Vad önskar du att du gjort mindre? bitit på naglarna kanske
Hur tillbringade du julen? med min underbara familj
Blev du kär i år? det var jag redan
Hur många one night stands? inga
Favoritprogram på TV? top model såklart. och simpsons
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? nej jag har hatat samma person hela året
Bästa boken du läste i år? blivit en rejäl bunt, men Fogelström kanske
Största musikaliska upptäckten? ööö. vet inte
Något du önskade dig och fick? till jul en massa saker, och födelsedagen också säkert
Något du önskade dig men inte fick? det jag inte fick har jag köpt själv
Årets bästa film? jag tittar inte på film. eller det skulle vara satc då

Vad gjorde du på din födelsedag 2008? hmm... var med familjen tror jag. och gick ut några dagar i rad och svängde lurven med mina fina vänner

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, men jag är rätt nöjd trots allt

Hur skulle du beskriva din stil år 2008? skit i vad andra tycker. och klackar. höööga klackar

Vad fick dig att må bra? familjen, närmaste vännerna, c, fråjd

Vilken kändis var du mest sugen på? ingen alls

Vem saknade du? ingen
De bästa nya människorna du träffade? har inte träffat så mycket nytt, bara i skolan (klappa medhårs), men andra relationer har ju fördjupats så att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback