ärligt

Jag har tagit det stora och svåra beslutet att lägga ner och radera min kassablogg. Allt jag skriver kan ju faktiskt vändas emot mig, och det vore ju jävligt onajs. Härmed är det ytan som gäller. Egentligen har jag inte något vidare stort intresse vad 
gäller mode, för mig är kläder mer ett nödvändigt ont. Jag får bara ångest när jag kikar in i min
överfulla garderob, something is fucked när man kommer på sig själv att finna så mycket
glädje i ett jävla plagg. Skärpning K! Skor däremot är totalt livsviktigt. Väskor likaså. Tur är väl det att man jobbar i bokhandel och får insupa den litterära atmosfären vare sig 
man vill eller inte. Böcker är nog det jag har mest av, näst efter ytliga ting vill säga.
Så... Nu ska jag städa mitt rum, det är storslagna planer på G. 
Imorn kommer bild på ett par nya jeans - fruktansvärt snyggve. Tja så länge.

Kommentarer
Postat av: Cathy

Nej! Va fan jag älskade ju din kassablogg! Skrattade mig fördärvad till den. Bajs också.

Postat av: HELENASCITY

godmorgon =)

2008-02-26 @ 12:49:24
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: milk

åhneeej! den är ju så bra!

2008-03-02 @ 10:24:05
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback