helgen

Jaa, nu ska vi tala om min helg.

I fredags drog jag på en fekkish, som urartade lite framåt natten. Eller det kanske bara var jag som var nykter nog att inse det? Jag hade roligt i alla fall, massa bra vänner. Lite för fulla vänner kanske, men bra.

Lördagskvällen spenderade jag min bästaste workmate.

Vi åt middag på något halvsunkigt ställe på strandvägen. Fish and chips och ett glas rosé blev det för min del.


Över Djurgårdsbron och en sväng till Josefinas. "Jag vill ha något sött och fruktigt, herr bartender". "Jag vet precis vad du ska ha, katta K". Tjipptjipp, tjopptjopp. Mojito hej. Vet ni vad en mojito innehåller? Lime och mynta. I vilken bisarr värld är lime fruktigt och mynta sött? Puckodude. Lite för stekigt 35+peeps befann sig på stället, så efter drinken drog vi till....


.... 7/11 och köpte bullar och glass och satte oss på Dramatentrappan. Stockholm by summernight är helt fantastiskt vackert.

På söndagen hade vi familjmiddag á la biff&bea och tårta till efterrätt. Tårta för att fira att min duktiga bror har kommit in på en journalistutbildning och jag har kommit in på en engelskakurs på universitetet nu till hösten! Heja oss!


Kommentarer
Postat av: sofia

Svar: Ja, den är från h&m :)

Postat av: Hp

Mys!

2008-07-15 @ 14:57:40
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Workmate

Jag vill inte vara sån, men det var onekligen lite obehagliga människor där. Huva!

2008-07-15 @ 18:31:42
Postat av: Solli

låter som att du haft en fin helg!

ha en underbar dag!

2008-07-16 @ 12:35:23
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback