skräck

Igårnatt när jag låg i min säng och skulle sova hände det något fruktansvärt. Det föll ner någonting från taket på mig. Dummare är man inte än att hajja att det är ett jävla kryp. Jag hamnar i chocktillstånd och kikar ner i min tröja, där det ligger en tvestjärt. Jag höll på att få panik, det jävla odjuret kröp runt innanför min tröja! Försökte förtvivlat skaka ut den och sprätta iväg den, när jag lyckades med det försvann den. Ja, alltså försvann, ner i min säng, kanske. Vågade inte ta reda på det så jag flydde i panik ur mitt rum och sov i en annan säng. Grät som ett litet spädbarn och somnade inte förrän vid 3-tiden.


Kommentarer
Postat av: katrin

nej gud, usch! fy vad läskigt, jag HATAR tvestjärtar ryser huuuu.

Postat av: josefine

nej fyfan vad äckligt! jag skulle svimmat. typ.

2008-07-19 @ 20:41:16
URL: http://jjosefinel.blogg.se/
Postat av: Josefin

Usch vad jobbigt!! När jag sov föll något ner på mig. Trodde det var ett djur men det var en öronpropp :p Den hade väl legat på täcket och fallit ner på mitt ben.

2008-07-20 @ 11:40:43
URL: http://bongcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback