tittahär


Tyg och knappar från Läkarmissionen, volangtrosor och armband från Topshop.

Jag har varit ledig idag tjolahopp! Och hann minsann med lite shopping. Dock glömde jag köpa det enda jag egentligen skulle köpa, nämligen sminkborttagning. Oh well. Jag ska försöka mig på att sy någonting av det fina tyget. En tubtopp exempelvis, med guld-och träknapparna i ryggen, fint va? Armbandet tycker jag är himla tjusigt också. Mina handleder är typ lika feta som en femårings, vilket resulterar i att alla armband på denna jord är för stora. Med det här kunde man pressa ihop lite och tadaa, for me! 

Kommentarer
Postat av: beg for more

nice armband! vad kostade det? :)

Postat av: Regine

å så fint!!

2008-06-13 @ 03:32:07
URL: http://www.regine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback