dålig dag

Skitinternet, skitskitskit jag blir tokig, allt laggar idag. Aja, ville inget speciellt. Mitt ansikte har typ smulats sönder idag för det var så torrt, la just en återfuktande ansiktsmask och oh my vad skönt. Och så har jag köpt en mp3, mucho fin yes. Nu går det inte att länka eftersom att är bajs på min dator, kan visa sen. En till skitgrej är att mina traderafynd inte kommit än, fastän de borde, och jag har inte fått priset från en tävling jag vann för hundra år sen. Och som grädden på moset mår min Fråjd inte så bra. Jag är bara frustrerad och arg och ledsen på allt. 

Kommentarer
Postat av: Emma

usch va tråkigt :( hoppas saker och ting blir bättre!

Postat av: katrín

isch, vet hur det känns det där. Alla har vi våra ups and downs. förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon för oss båda två :)

2008-10-08 @ 22:24:06
URL: http://katla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback