purple

Fantastisk klänning och pjuck från Gojane, väska från Asos, diadem från Topshop och armband från Disney Couture.
Lila är finaste höstfärgen, lagom dov men ändå en färgklick. Jag älskar klänningen, fullkomligt älskar, eller okej, jag älskar allting ovan. Men sparkles alltså, lite bling sitter ju aldrig fel. 
Mindre ytligt; min broder har skrivit sin första artikel för skånska dagbladet där han praktiserar. Hans journalistkarriär kommer bli storslagen, jag känner det på mig. Puss och galopp härifrån, have a nice kväll y'all!

Kommentarer
Postat av: Emma

jo jag vet, men den kändes lite too much :-) tack för tipset ändå!



Grattis till brorsan!

Postat av: Anna

Klänningen går ju inte av för hackor! Supersnygg!

2008-10-20 @ 20:14:43
URL: http://indiemusic-blog.blogspot.com
Postat av: kristina kittelsen

klänningen hade passat fint till nyår och ja SKORNA klagar jag ju inte dirket på, uur snygga

2008-10-22 @ 04:35:58
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback