fan!

Just nu är jag så jäääävla lack. Ni förstår, jag var på Läkarmissionen idag och spanade runt, så fick jag syn på en riktigt fin väska. Dock hade jag inga kontanter på mig och var tvungen att åkerkomma senare, och jag funderade på om jag skulle gömma den fagra skapelsen så länge. Men vid närmare eftertanke verkade det onödigt, det har legat YSLväskor fullt synligt flera veckor i sträck förut. Så jag pallrade mig upp till my hometown Vällingby och gled runt och käkade, bara mer övertygad om att det var den perfekta väskan jag snart skulle ha i min ägo. Sen återvände jag till Läkarmission, och sen gick det utför. I dörröppningen får jag se en fet kärring med rullator, men MIN väska hängandes på handtaget. Vafan!? Seriöst, hur kul kommer hon ha med den där väskan? Ett hån är vad det är. Ett brutalt jävla hån! 

(Och ja, hon var verkligen en kärring, hon stod och gapade, gnällde och var sjukt otrevlig mot hela personalen när jag var där första vändan)

Nu är jag arg som ett bi. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuusch, förstår varför! jag kan inte låta bli att tänka så heller, typ vad ska hon med den kjolen att göra som jag ville ha! haha, stackare :( det kommer fler väskor förhoppningsvis :)

2008-09-18 @ 21:31:18
Postat av: katrín

ja det var jag som skickade kommentaren :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback